Infiltratii intra-articulare

infiltratie intra-articulara

Infiltratii intra-articulare

Infiltratiile intraarticulare sunt foarte eficiente in tratarea durerilor articulare.infiltratii intraarticulare
Infiltratiile sunt injectii care pot ajuta la ameliorarea durerii și inflamației într-o anumită zonă a corpului.Cel mai frecvent sunt administrate în articulatii – cum ar fi glezna, cot, șold, genunchi, umăr, coloana vertebrala și încheietura mâinii. Chiar si durerile articulatiilor mici ale mainilor si picioarelor se pot ameliora dupa acesti infiltartii.

Indicatiile infiltratiilor:
– Chist Baker
– Bursita
– Sindromul de tunel carpian
– Condromalacia rotulei
– Tenosinovita de Quervain
– Umăr inghetat
– Guta
– Artrită reumatoidă juvenilă
– Lupus
– Neuromul Morton
– Sindrom de durere myofascial
– Osteoartrita ( coxartroza, gonartroza, etc )
– Fasceita plantara
– Artrita psoriazica
– Artrita reactiva
– Poliartrita reumatoida
– Leziunile coafei rotatorii
– Sarcoidoza

Tendinite

Cotul tenismenului sau al golf-erului.
Mecanismul de acțiune include reducerea reacției inflamatorii prin limitarea dilatarii capilare și a permeabilitatii structurilor vasculare. Acești compuși limiteza acumularea de leucocite polimorfonucleare si macrofage și reduc eliberarea de kinine vasoactive.Ei inhibă, de asemenea, eliberarea de enzime distructive care ataca si distruge tesutul normal fără discriminare.
In plus, noile cercetari sugereaza ca pot inhiba eliberarea de acid arahidonic din fosfolipide, reducând astfel formarea de prostaglandine, care contribuie la procesul inflamator.
Cât timp dureaza pana actioneaza aceste infiltratii ?
Anestezicul local reduce durerea imediat , uneori chiar poate produce amorteli, care pot dura 4-6 ore.

Infiltratiile au nevoie de cel putin 24 de ore pentru actiune. Intre aceste doua intervale pacientul poate experimenta o exacerbare a durerii, dar care cedeaza de obicei la antiinflamatorii si antialgice simple,efectul lor incepe dupa cateva zile si poate dura chiar si cateva luni.
Numărul de infiltratii pe care le puteți primi într-un an, în general, este limitat din cauza potențialelor efecte adverse.
Efectele secundare sunt foarte puțin probabile : infectie, modificari ale culorii tegumentelor, modificari ale starii psihice.

Infiltratii cu acid hialuronica pretul variaza in functie de substanta folosita
Infiltratii cu PRP pret 600 Ron infiltratia
Infiltratii cu celule stem 500 euro infiltratie